Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

„Kedvencem a Cohiba pantella" - Linda Evangelista

Végigpróbáltam minden Cohibat, Montecristót, Romeo és Júliát nyilatkozta a szupermodell

2018. február 06. - The Cigarmonkeys

girl.jpg

Linda Evangelista úgy tűnik valóban kedveli ezt az eddig férfiasnak hitt foglalatosságot. A topmodellt az egyik legnagyobb szivarrajongó nőként tartják számon. Barátjának köszönheti, hogy felfedezte ezt a „füstös világot” – nyilatkozta a világhírű manöken. „Ő ugyanis annyit olvasott és beszélt róla, hogy nem tudtam ellenállni. Szerelem volt a szerelemben” – vallotta meg érzelmeit Evangelista a szivar iránt, az Aficiando magazin hasábjain. Hozzátette, esténként gyakran merengenek el élettársával egy finom bor mellett kellemes szivarfüstben.

linda_evangelista_cigar_smike_szivarozo_vilagsztarok_1.jpg

linda_evangelista_cigar_smike_szivarozo_vilagsztarok_2.jpg


A topmodell szívesen próbál ki új ízeket, illatokat és soha nem mondana le a különböző szivarok nyújtotta élvezetről. Mégis egy márkához mindig visszatér: „Kedvencem a Cohiba pantella – nyilatkozta. – Végigpróbáltam minden Cohibat, Montecristót, Romeo és Júliát, de a pantellában mindig megtalálom a nekem kedves világot.”

linda_evangelista_supermudel_naked_smoking_7.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr6813640552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása