Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

lInterjú a 70 éves Radnóti Sándorral

A VS.hu 2016 márciusi cikke

2018. február 27. - The Cigarmonkeys

radnoti_sandor_szivarozik_5.jpg

Mindig kétféle dolgot csináltam. Egyrészt irodalomkritikus voltam, másrészt művészetfilozófiai, teoretikus szövegeket írtam. Ezek gyakran keveredtek egymással. Első könyvem például két nagy tanulmányból állt, amelyek modellként mutatják azt, amit később csináltam. Az első misztika és líra összefüggéseiről szóló elméleti tanulmány volt, a másik Pilinszky Jánosról szóló, könyvterjedelmű kritika, amely mint misztikus költőt állította be Pilinszkyt.

radnoti_sandor_szivarozik_6.jpg

Fotó: VS.hu / Adrián Zoltán

Azóta is ezt csinálom, írok teoretikus és kritikai munkákat, ezeket igyekszem összehangolni, kombinálni egymással.

interjú a 70 éves Radnóti Sándorral

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr4813703008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása