Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Andy Vajna 30 éve Montecristo szivart szív

Egy nyugodtabb nap, akár ötször is rágyújt egy-egy szivarra

2018. március 08. - The Cigarmonkeys

andy_vajna_akar_otszor_is_szivarra_gyujt_egy_nap.jpg

  • Állandó kelléke a szivar. Mit szív?

Montecristót. Ez egy kézzel készített, klasszikus kubai szivar. Bevált, ízlik, kitartok mellette több mint harminc éve.

  • Naponta hányszor gyújt rá?

Ha feszült vagy ideges vagyok, akkor csak háromszor. Ha viszont jön egy nyugodtabb nap, akár ötször is, ilyenkor hátradőlök a székemben és kiélvezem.

  • Nem esne jobban a tengerparton, egy pálmafa árnyékában pöfékelni?

Nincs megállás, a munka ideköt.

Az a legnagyobb szerencse az életemben, hogy mindig olyan dolgokkal foglalkoztam, amik igazán érdekeltek. Így egyetlen napot sem „dolgoztam”, izgalmas játék volt minden pillanat – vallja Andy Vajna, aki kendőzetlen őszinteséggel beszélt az Oscar-díjas magyar filmek hátteréről és a zaklatási botrányról, de médiaterveiről, kaszinóiról vagy a Budapest után Bécsben megnyíló étterméről is.... Tovább a cikkre >>>> Világgazdaság

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr2813724374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása