Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Andy Vajna -Ha elfogyott a Montecristo akkor a Camacho American Barrel Aged Robusto is jó lesz

"Tessék fiatal úr vegyen egyet, legközelebb majd elmondja hogy ízlett ez a fajta" - szólt hozzám.

2018. március 10. - The Cigarmonkeys

A következő postot, az egyik legnagyobb pesti facebook csoportban osztotta meg Aranyosi Márk. Írását változatlanul közöljük:

andy_vajna_montecristo_vagy_camacho_szivar_1.jpg

Sziasztok csoport! El kell mondanom, hogy mi történt velem! Jó, lehet, hogy ez nem nagy dolog másnak, de én nekem igenis is az, vagyis nagyon nem hétköznapi!

Annyi sok hülye ferdítő kamu cikk terjeng mostanában a neten, hogy tényleg nem lehet már tudni, mi igaz és mi nem! Nos, nem igazán akarok meggyőzni senkit, de ez így történt. Noha fényképpel a spontán helyzet miatt természetesen nem tudok szolgálni. Na, de a lényeg! Én az egyik nagyobb, 11. kerületi dohányboltban dolgozom, mint eladó. Tök átlagos, "unalmas" csütörtöki nap, erre egyszer csak azt látom, hogy bejön az ország "Mikulás" papája Andy Vajna bácsi. Hirtelen nagyon meglepődtem, hisz Ő nem az az ember, aki sűrűn tér be dohányboltokba. (de azt tudni kell róla, hogy nagy szivaros.) Mindegy is! A lényeg: bejött, első megdöbbenésemen túltéve magam én felé fordultam, és megkérdeztem, hogy miben segíthetek. Mondta, hogy elfogyott a szivarja útban egy helyre és kéne neki egy jobb féle. Mi a legjobb az üzletben, illetve miket tartunk. Kérdezi. - Ekkor, bár kissé zavarban voltam, de elsoroltam neki mik vannak jelenleg nálunk. Szálra és dobozban is. Vajna úr egy Amerikai szivart az úgynevezett "Camacho American Barrel Aged Robusto" választott és vett egy dobozzal (egyébként nem igen árulunk ilyen "prémium" szivarokat, mert sajnos kevesen vesznek, de azt az egy darabot ami volt a boltban el is vitte). 

andy_vajna_montecristo_vagy_camacho_szivar_1.jpeg

Na és itt jött az, amit a médiából állandóan folyó Vajna utálat - hadjárat miatt sose hittem volna! Ott előttem felbontotta és kedvesen megkínált eggyel! - "Tessék fiatal úr vegyen egyet, legközelebb majd elmondja hogy ízlett ez a fajta" - szólt hozzám.  (A szabályzat kimondja, hogy tilos alkoholt elfogadni vendégtől, bárkitől bent, de úgy gondoltam, ez még belefér, hisz mégis csak egy puszta szivarról van szó..) Tehát megköszöntem szépen és elraktam a pult alá! Utána fogta magát köszönt és kisétált a luxus autójához..! 

andy_vajna_montecristo_vagy_camacho_szivar_2.jpg
Hogy mik vannak!!! Jóó.. tudom, nem olyan nagy szám ez.. de szerintem azért mégis egy nagyon kedves gesztus volt Andy bácsitól-tól! Belőle megmondom őszintén bármit kinéztem volna, csak ezt nem! Ennyi lett volna a rövid, de annál meglepőbb történetem kedves csoport. 

Magyarszív

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr1613729234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása