Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

100 éves dohányosok

2018. április 17. - The Cigarmonkeys

117_eves_koraig_dohanyzott.jpg

A francia Jeanne Calment 1875. február 21-én született, és 1997. augusztus 4-én halt meg. Férje vagyonának köszönhetően sohasem kellett dolgoznia, és sportos életet élt: úszott, teniszezett, kerékpározott. Ugyanakkor egészen 117 éves koráig elszívott egy-egy cigarettát.

christian-mortensen_116_eves_koraig_szivarozott.jpg

A dán Christian Mortensen 1882. augusztus 16-án született, és 1998. április 25-én halt meg. 116 éves koráig szeretett szivarozni, azon a véleményen volt, hogy az mértéket tartva ártalmatlan az egészségre. Más káros szenvedélyt mellőzött: nem fogyasztott alkoholt, sok vizet ivott, és igyekezett mindig pozitívnak maradni.

100-year-old-smoke_102_eves_koraig_dohanyzott.jpg

A brit Winnie Langley 1907-ben született, és 2010. július 27-én halt meg. Körülbelül nyolcévesen kezdett el dohányozni, és egészen 102 éves koráig folytatta. Legkevesebb öt cigarettát szívott el naponta. Határozottan állította, hogy a világháborúk alatt a dohányzás segített megnyugtatni az idegeit.

richard_overton_109_eves_koraig_szivarozott.jpg

Az amerikai Richard Arvine Overton 1906. május 11-én született. A második világháború idején az amerikai hadseregnél szolgált. Káros szenvedélyeitől kora sem tántorítja el: nemcsak dohányzik, de a whiskyt sem veti meg. A 109 éves veterán jelenleg a texasi Austinban él.

mr_priestly_100_eve_szivarozik.jpg

A szintén brit Jack Priestly nemrég múlt 100 éves pedig gyermek kora óta szivarozik amit mindig whisky-vel öblít le.

femina

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr2513842050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása