Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Schobert Norbi szivarozik, Réka éjszaka nassol

Schobert Norbert pöfékelt este fél 10-kor, és biztosíthatok mindenkit, hogy a szivar nem update volt!

2018. április 26. - The Cigarmonkeys

"Gyanútlanul indultunk moziba a közkedvelt belvárosi bevásárlóközpontba, eddig még semmi meglepő nincs a sztoriban, mert ugye egy ilyen felkapott helyen nem is csoda, ha az ember lát egy-két fényes, vagy éppen-hogy-csak pislákoló csillagot. De amit szerdán láttam, nem mindennapi! Éppen a Leroy mellett sétálunk, mikor is egy szivarfüstbe burkolózott kis csoportot pillantottam meg az étterem szélső asztalánál. Igen, kedves agyafúrt olvasó, Schobert Norbert pöfékelt este fél 10-kor, és biztosíthatok mindenkit, hogy a szivar nem update volt!

reka_rubint_hungarian_fitness_guru_szexy_pics_2.jpeg

Azt már említeni sem merem, hogy a (magát megnevezni nem kívánó) pincér ekkor hozta ki - ismétlem, Update Norbinak és Fitness "fogadd el magad olyannak, amilyen vagy" Rékának - a korántsem sovány joghurtból és "bármikor eheted" virsliből álló fogásokat. reka_rubint_hungarian_fitness_guru_szexy_pics_29.jpgDe sikerült felülemelkednem meglepettségemen, végigküzdöttem magam a kiszemelt filmen is, de lefelé menet végleg összedőlt bennem egy egész világ, mikor észrevettem, hogy a Schobert család épp desszertjét fogyasztja este tizenegykor" - veszítette el létezésének alapköveit

velvet

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr4713872498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása