Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Lil' Kim így szivarozik

Az amerikai rapper lány és a szivar

2018. szeptember 18. - The Cigarmonkeys

Kimberly Denise Jones, művésznevén Lil' Kim  1974. július 11-én született Brooklynban, New Yorkban. The Notorious B.I.G neve mindenképpen megemlítendő Kimmy karrierjénél. Találkozásuk ugródeszka volt a lánynak. Biggie rapbandát alapított, melynek az akkor 19 éves lány is tagjává vált. A  Junior M.A.F.I.A nevű csapat 1995. augusztus 29-én adta ki első és egyetlen albumát, a Conspiracy-t. A lemez a Billboard 200-as listán a 8. helyet szerezte meg és  69.000 példányban kelt el az első héten.

 

börtön:

.A bíróság hamis tanúzás vádjával küldte börtönbe a rappert, valamint 50000 dolláros büntetés kifizetésére kötelelezte. Egy 2001-es ügy, egy manhattani lövöldözés tárgyalásán Kim barátait védve, hamisan tanúzott. 2005-ben kezdte meg egyéves büntetését egy philadelphiai börtönben.

szerelem/család:

Kimmy 2014. június 9-én adott életet első gyermekének. A baba a Royal Reign nevet kapta és egészségesen jött a világra. A baba édesapja a szintén rapper, Mr. Papers.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr5314246955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása