A parkolóban a feltűnő és meglepően nagy autók mellett gyanúsan finoman öltözött tulajok vártak rám. Nem értem: muscle carokkal vad arcok járnak, nem mokaszinos urak. De a Thunderbird más.
Thunderbirdöt personal luxury carnak árulták, nem sportkocsinak vagy muscle carnak. A Thunderbird utolsó generációja, a 2002 és 2005 között gyártott „Retro bird”, az 1955-57-ig gyártott első madarak, a „Classic bird”-ök modern másolata. A Thunderbird, kétszemélyes kupé létére nagyon nagy: 4,7 méteres hosszával méretben veri a Mercedes SL-t és a Cadillac XLR-t is. Másodpercek alatt, gombnyomásra lenyitja a tetejét, nem hallja a fél város, hogy jövünk, Budapest legszánalmasabb útján is képes suhanni és garantáltan nem jön szembe. Ezek finom, úri autók, kérem szépen, meglepő származással. A Thunderbird utolsó generációja nem érte meg a 20 000 eladott darabot sem, amikor 2005-ben, a Ford végleg felfüggesztette a gyártását. Ma már csak gyűjtőknek van ilyen autójuk. Tovább a teljes cikkhez >>> Totalcar - Tesztek