Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Conor Mcgregor MMA Harcos Szivarral

Szivarozó Sportolók

2018. december 30. - The Cigarmonkeys

Conor Anthony McGregor (Dublin, 1988. július 14. –) ír származású kevert harcművész (MMA harcos), az Ultimate Fighting Championsip (UFC) pehelysúlyú és könnyűsúlyú harcosa. Pehelysúlyú (65kg) címét 2015. december 12-én szerezte meg Jose Aldo ellen, rekord idejű 13 másodperces első menetes KO-val. Könnyűsúlyú (70kg) bajnoki címét Eddie Alvarez ellen szerezte meg 2016. november 13-án, második menetes TKO-val. Korábban az angol Cage Warriors szervezet pehely- és könnyűsúlyú bajnoka volt. A UFC hivatalos súlycsoport meghatározás nélküli listájának (pound-for-pound) harmadik helyezettje.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr7014523710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása