Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Széles Gábor hobbija: Sokat szivarozik, és szenvedélyes golfjátékos

2019. április 25. - The Cigarmonkeys

szeles_gabor_szeret_szivarozni.jpg

Széles Gábor
Kicsoda?
A rendszerváltás tájékán privatizálta a Videotont és az Ikarust
– ezeket állami tőkeinjekciókkal tartja életben. A Békemenet atyja, az
Echo Tv és a Magyar Hírlap ura. Bár a kilencvenes évek elején az MDF-ben
politizált, mára a Fidesz leglelkesebb híve – és finanszírozója.
Megjelenés éve: 2000-ben, az első Orbán-kormány idején már Köztársasági
Elnöki Aranyérmet kapott, azóta is foggal-körömmel védi a pártot.
2013-ban áldozatos munkája eredményeként megkapta a Magyar Érdemrend
Középkeresztje a Csillaggal kitüntetést.
Szövetségesei: Nincsenek.
Ellenfelei: Simicska Lajos – a médiatér felett huzakodnak.
Befolyása: Média, járműipar, golfszektor.
Honnan van a pénze? Számos járműipari közbeszerzést írnak ki rá. 92
milliárdos vagyonával az ország 5. leggazdagabb embere.
Mennyit kap az államtól? Buszépítési és üzemeltetési tendereken
befutó – évi mintegy 20 milliárd forint értékben.
Hobbija: Hagymázas elméleteket gyárt: az energiacellákban és a földönkívüliekben
hisz. Sokat szivarozik, és szenvedélyes golfjátékos.

 Vasárnapi Hírek 2015. augusztus 16.lolo_es_gabo_szeles_gabor_es_meszaros_loric.jpg

"... Azért voltak konfliktusaim is, ezért kezdtem el szivarozni. Az elsőt még feszültségoldónak használtam, ma már nem az, ma már narkotikum. Nem olyan ember vagyok, hogy ha idejön valaki és hülyéket beszél nekem, akkor azt mondom, menjen a fenébe, miért beszél ennyi hülyeséget, erre nincs időm, hanem olyan, aki inkább elviseli. Amiből néha akadtak problémák...."

(sikerado.hu 2012 október 3.)

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr314734211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása