Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Cuaba Exclusivos - 145 mm hosszú, 42-es gyűrűméret

Double Figurado - Tesztelés az Első Magyar Szivarklubban

2020. június 01. - The Cigarmonkeys

cuaba_exclusivos_szivarok_tesztelese_az_elso_magyar_szivarklubban_2.jpg

cuaba_exclusivos_szivarok_tesztelese_az_elso_magyar_szivarklubban_1.png

szivarozas_magyarorszagon_cuaba_exclusivos_3.JPG

https://www.cigarsense.com/

>>> Cuaba szivarok tesztelése - Az Első Magyar Szivarklubban

cuaba_exclusivos_szivarok_tesztelese_az_elso_magyar_szivarklubban_3.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr4115734408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodovics Zsolt 2020.06.05. 19:38:17

Tisztelt Szivar Club! Családi örökségként hozzájutottam pár darab különleges szivarhoz. Azért fordultam Önökhöz, mert a magyarországi szivar kultúra terén a leghozzáértőbbeket kerestem. A gyűjtemény részét képezi egy doboz Partagas Capitols Tin of 5 1987, mely teljes tartalmú és hibátlan. Értékesíteni szeretném, és első körben Önöknek szeretném felajánlani a lehetőséget, ha érdekli a Szivar Clubot az ajánlat. Tisztelettel, Bodovics Zsolt

The Cigarmonkeys · http://cigarmonkeys.com/ 2020.06.14. 21:39:19

@Bodovics Zsolt: Nem ismerek olyan személyt, aki eziránt a szivar iránt érdeklődne. Elnézést a megkésett válaszért!
süti beállítások módosítása