Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Innováció a férfi divatban! Azok a férfiak figyeljenek, akik zakót is hordanak még!

Max Girombelli a Duca Sartoria férfi divarmárka tulajdonosa már megint kitalált valami újat

2020. március 06. - The Cigarmonkeys

duca_sartoria_cigar_jacket_system_allows_you_to_carry_four_coronas_or_three_churchill_size_cigars_a_cutter_and_lighter_-cigarmonkeys_5.jpg

Bármelyik férfi felsőruházathoz passzítható ez a kis készség amelybe négy Coronas vagy három Churchill méretű szivar egy vágó és egy gyújtó is megfér.

 duca_sartoria_cigar_jacket_system_allows_you_to_carry_four_coronas_or_three_churchill_size_cigars_a_cutter_and_lighter_-cigarmonkeys_1.jpg

Smoking a cigar has always featured an element of dressing up with imagination. Which is why Max has reimagined the cigar jacket as a concept that can be added to any suit, blazer, sports coat, tuxedo, or even a hunting jacket. The unique Duca Sartoria Cigar Jacket system allows you to carry four coronas (or three Churchill) size cigars, a cutter and lighter. As per every Duca Sartoria piece, the Cigar Jacket is entirely custom made-to-measure.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr3315507544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása