Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szivar Szivarok Szivarozás

Szivarozok tehát vagyok!

Szivarozok tehát vagyok!

Zino Davidoff meséli: A minap három ismeretlen spanyol teljesen zavarba hozott a genfi boltomban

2020. július 27. - The Cigarmonkeys

zino_davidoff_meseli_a_minap_harom_ismeretlen_spanyol_teljesen_zavarba_hozott_a_boltomban.jpg

„A minap három ismeretlen spanyol teljesen zavarba hozott a genfi boltomban.

’Mutasd meg’ mondta az egyikük, ’ A legjobb Havanáidat’. Kibontottam jó pár dobozt. Mindegyikük különböző szivart választott. Egy darabig csöndben dohányoztak, végül az első kinyitotta a szemeit és így szólt: ’Cape de Vinales Palicios dohánya.’ A második: ’Cape de Vinales San Luis dohánya.’ És a harmadik: ’Cape d’Isabel Maria, Semi Vuelta dohánya.’

Ez volt minden. Miután megvásároltak számos dobozt, távoztak. Sohasem láttam őket többé. De a felismerés magabiztossága, olyan nagy hatást gyakorolt rám, hogy egy Kubai úton leteszteltem őket. Igazuk volt. Soha nem találkoztam ilyen műértőkkel. Valószínűleg nincs más hozzájuk hasonló.

Ez a történet megmutatja milyen érzékelési szint érhető el. A szivar füstjéből felismerni azt az ültetvényt, ahonnan a fermentált levelet származnak, egy valóságos csoda.

De az hogy mi is megtanuljuk hogyan ismerjünk meg egy jó szivart - amit egy igazi profi készített - valójában ez az összes felvilágosult szivarimádó feladata.”

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarom.blog.hu/api/trackback/id/tr6616080184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása